Forum Forum SKN Przyrodnikˇw Strona G│ˇwna
 FAQ   Szukaj   U┐ytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   Zaloguj 

Carpenters - Close To You (They Long To Be) dla mnie jes

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum SKN Przyrodnikˇw Strona G│ˇwna -> Sesje, konferencjŕ i seminaria
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 726
Przeczyta│: 0 tematˇw

Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 8:43, 11 04 2014    Temat postu: Carpenters - Close To You (They Long To Be) dla mnie jes

M─ů┼╝ lubi d┼éugie gry wst─Öpne a potem rozne pozycje.
[link widoczny dla zalogowanych]
kasza jaglana a nie j─Öczmienna.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
hej!!!
Natomiat ┼éy┼╝ka ketchupu i druga przecieru jak mniemam lepiej sobie poradzi , one s─ů po prostu rzadsze.
[link widoczny dla zalogowanych]

I oto widac jak w bardzo prosty sposób gosciu sie odsłonił...Operacja tarczycy,guz uwarunkowany genami...nie stosowanie srodków antykoncepcyjnych...no po co...soda wystarczy....na wszystko.... [link widoczny dla zalogowanych] chyba jestem ufoludkiem 58 kg 175 cm 59 w pasie a może mam omamy albo mi kto centymetr zepsul no sama juz nie wiem i wypraszam sobie komentarze ze mam d**e jak szafa na swoje usprawiedliwienie tylko tyle ze podobno mam ciezkie kosci ale o tym chyba nikt tu nie pomyslal
he he he, dobre Adam! Lubię kawę i napewno się napiję No własnie dzisiaj zaczęłam żałować że zielony ale co tam...Ciebie blahahahhaha o porade raczej nie prosze bo Twój sposób wyrażania sie razi mnie naprawde.Słucham tylko konkretnych podpowiedzi i na temat ćwiczyć codziennie? we wszystkich wariacjach (czyli unoszeniem nóg, przenoszeniem kolan w stronę głowy, rotacjami itp) [link widoczny dla zalogowanych]
na pewno robilas kiedyc takie proste cwiczenie - lezac obie nogi podnosisz do gory i starasz sie je opuszcic jak najnizej nad podloge, tutaj jet to samo tyle, ze zaczynasz od nog zgietych w kolanach, a nie wyprostowanych. Nast─Öpnie rozczesuje mokre loczki do ty┼éu (oczywi┼Ťcie szczotk─Ö dajemy pod wod─Ö), delikatnie wyciskam nast─Öpnie wod─Ö z w┼éos├│w, po czym zarzucam nimi do ty┼éu... Z g├│ry dzi─Ökuje za pomoc! Postanowilam zatem troche sie pociemnic i wrocic do farbowania domowego. Dodatkowo oferuje tak┼╝e : ale 30 kg w 3 miesiace .. - Co wy, k**wa, myslicie, ┼╝e ja na schodach b─Öd─Ö rodzi─ç?!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja pozdrawiam ze slonecnej dzis umbrii
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mam niezły celluit niestety i łapie sie wszystkiego ...
[link widoczny dla zalogowanych]
czytam sobie jeden z tych, co oferuje lekarstwa, głównie viagrę, ale także meridię.
one tak jak tluszcz sa niezbedne dla zdrowia, oczywiscie w rozsadnej ilosci.Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Hepp dowiedz si─Ö prosze jak to jest w tej klinice na Lindleya gdzie b─Ödziesz leczona czy
no i oczywi┼Ťcie ja 63/176cm...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

brokuły [link widoczny dla zalogowanych] nie odzywasz się jak twoja dieta?
S┼éysza┼éam o dekoloryzatorze ale m├│wi─ů, ┼╝e po nim jak schodzisz z czarnego na blond to ma sie pomara┼äczowe w┼éosy. Te┼╝ szuka┼éam informacji na temat Long Sta┼╝. 15. A czy to nie jest tak ┼╝e poprostu o b├│lu si─Ö nikomu nie m├│wi - znam t─ů zasad─Ö moja przyjaci├│┼éka po bardzo bolesnej operacji kolana te┼╝ nic nie m├│wi┼éa o b├│lu kolejnym pacjentom w szpitalu.. ciao julii,pozdrawiam serdecznie i jesiennie z palermo.czasu niestety brakuje,a dnie coraz krotsze,stad moje milczenie.ale zawsze jestescie w moich myslach i czesto zadaje sobie pytanie:ciekawe co porabia julli,groszek,febe,dzidziuch i cala reszta dziewczat z tego topiku w te jesienne dlugie wieczory i krotkie dzionki.praca,dom,zyciewe dwoje,kursy,ieganina codzienna.jak tam idea swiat.wasze miasta juz ubieraja sie na swieta? [link widoczny dla zalogowanych]
Dziewczyny podaje swoje GG 8091795 jak bedziecie mia┼éy ochote to zawsze mozemy pogadac benusik... poza tym strzyzenie (maszynka) twalo jakies piec minut. Moim zdaniem uwa┼╝aj na ch─Ötnych w udzielaniu pomocy Polak├│w Niestety nie wszyscy s─ů uczciwi Ja nie za bardzo mog─Ö Ci pom├│c, bo mieszkanie za┼éatwi┼éa mi i op┼éaca firma. Nie usuwaj, jest tyle kobiet, kt├│re nie mog─ů mie─ç dzieci i to dziecko adoptuj─ů. bliscy boj─ů si─Ö by─ç blisko ┼╝eby nie by─ç dalej Tam mo┼╝na kupi─ç cz─Ö┼Ťci zamienne, kosmetyki, ksi─ů┼╝eczki z przepisami do Mixsy i Vacsy i wiele innych \drobiazg├│w\.
Generalnie waga si─Ö waha od 53 do 55 - to chyba te┼╝ norma, ┼╝e nie jest stabilna?
[link widoczny dla zalogowanych]
zehnder@wp.pl
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ALICJA
[link widoczny dla zalogowanych]
Mieszkanie jest nowoczesne i zadbane.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a Porter i linicka?
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mam pytanko, slyszalam ze w ofercie zeptera tez sa depilatory - jezeli mozna to poprosze o cene i jakis ogolny opis tego urzadzenia.
30minut.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Od jutra chc─Ö jeszcze 5 dni, tylko nie jestem pewna, czy tak mo┼╝na. [link widoczny dla zalogowanych] Cze┼Ť─ç Dziewczyny,
Polecam Studio Urody Le Desir, obs┼éu┼╝─ů Ci─Ö kompleksowo - buzia, d┼éonie,w┼éosy - co tylko sobie za┼╝yczysz Ale juz sie do tej codziennosci przyzwyczailam, choc czasami dopadaja mnie dolki..Ale coz..zycie. kurcze jestes pewna ? Dlatego tutaj tylko tamponady i klamry. Ja pozna┼éam oko┼éo 25-30 os├│b, z r├│┼╝nych ┼Ťrodowisk. [link widoczny dla zalogowanych]
A masażu gwarantowanego przy strzyżeniu nie było Czy mogę chodzic na basen kiedy stosuje ten lek?? akryl i zel niszcza tak samo plytke paznokcia, bo jest to ingerencja ciala obcego! mysle ze gdybym jeszcze stamtad nie wyjechala, to napewno bym sie na to szykowala. Co nie znaczy ze zadna inna mi sie nie podoba. ja dostalam gynalgin na nadzerke. dla celow zdrowotnych nie ma nic gorszego niz jojo wiec dla celow zdrowotnych juz lepiej ponoc byc ciagle grubym niz schudnac aby zaraz przytyc...
zea znajd┼║ lepsz─ů kosmetyczk─Ö, spr├│buj gdzie indziej bo ta kosmetyczka faktycznie chyba za bardzo nie potrafi┼éa :*
To miedzy innymi własnie tutaj mozna wykonać ten zabieg, plus oczywiscie i wybielania.
[link widoczny dla zalogowanych]
Kurde,nie moge pisa─ç
[link widoczny dla zalogowanych]

On nie chce si─Ö leczy─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
CHOROBY TO NIC INNEGO JAK OCZYSZCACIE ORG.taka furtka bezpieczeństwa.Więc lepiej mieć to przeziębienie niż raka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
wszystkiego mo┼╝na dosypywa─ç 2-3 ┼éy┼╝ki, lub nawet wi─Öcej, w zale┼╝no┼Ťci od potrzeb.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wiem, ┼╝e z czasem rynek sam to u mnie ukszta┼étuje, ale na start musz─Ö co┼Ť mie─ç w komisie i wola┼éabym raczej lepiej sprzedaj─ůce si─Ö rzeczy gdy┼╝ nie bior─Ö ┼╝adnej dotacji finansowej i wszystko b─Öd─Ö musia┼éa zakupi─ç z ÔÇ×w┼éasnego portfela [link widoczny dla zalogowanych] wpiszcie w wyszukiwark─Ö dr─Ötwienie r─ůk powinno by─ç ok.
No to teraz ja Ci zazdroszcze tego super samopoczucia bo ja dzis jestem ociezala jak slon,nogi mam jak z olowiu.Nie bola mnie ,ale mam wrazenie ciezkosci jakby mi ktos uwiazal do nich jakis ciezar,a juz myslalam,ze bede fruwac Znalaz┼éam jeden post, w kt├│rym komis pisze, i┼╝ daje 7 dniow─ů gwarancje na towary sprzedawane u nich. w niemczech na wiekszosci studiow mozesz sie dostac tylko przez konkurs swiadectw Najlepsze ┼╝e trafi┼éam do niej z grupera, jak przyjmowa┼éa jeszcze w innym miejscu. witam [link widoczny dla zalogowanych]
mo┼╝e by─ç brak magnezu w organi┼║mie Nie mozna zaraz po glodowce robic oczyszczania watroby bo organizm po glodowce jest nieco oslabiony,trzeba zaczekac ok 3 tygodnie na naturalnych produktach. Koloryzacja rozja┼Ťniaj─ůca bez amoniaku, ampu┼éka renegeruj─ůca , masa┼╝ g┼éowy, bardzo PODKRE┼ÜLAM BARDZO dok┼éadne strzy┼╝enie, nie na czas a na jako┼Ť─ç. Wiara w to, ze moge zmienic swoje beznadziejne zycie w nowe doda nam sil ..to ona pozwoli nam postawic ten pierwszy krok. OD DZISIAJ MASUJE NOGI PO 30 MIN DZIENNIE I POZNIEJ CPOCHWALE SIE EFEKTAMI Jak na razie na ┼Ťniadanie jajecznica na ma┼Ťle i koniecznie musz─Ö zrobi─ç zakupy bo pustki w lod├│wce. powodzonka, trzymam kciuki
piersi nabrzmiewaja, działanie hormonów, gromadzenie wody itd...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jak u Was z akoholem, ja czesto gdzies imprezuje i slyszalam, ze nie nalezy podczas brania pic alk, bo tabsy nie dzialaja -wiecie cos na ten temat?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum SKN Przyrodnikˇw Strona G│ˇwna -> Sesje, konferencjŕ i seminaria Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin